Arbejdsweekend

Vil du være med til vores hyggelige arbejdsweekender?

Velkommen til Assens Marineforening – hvor fællesskab og hygge går hånd i hånd med renovering og sjove stunder!

Er du klar til at kombinere en weekend med meningsfuldt arbejde, socialt samvær og en solid dosis hygge?

Så er du kommet til det rette sted. Vores maritime fællesskab åbner dørene for dig, uanset om du er erfaren sømand eller bare har lyst til at være en del af et engageret og sjovt hold. Hos os handler det ikke kun om at få renoveret vores fælles hus, men også om at styrke de sociale bånd og skabe minder, der varer livet ud.

Gå ombord i en weekend fyldt med samarbejde, latter og venskab i Assens Marineforening.

Vi glæder os til at byde dig velkommen om bord!

Vi forsøger at holde arbejdsweekender ca. en gang om året, men der er et fredagshold som mødes ugentlig.-

Hvis du er interesseret i at deltage er vores næstformand Frits Duus Hansen klar med opgaver.

Der er også gode pauser i arbejdet, hvor man godt kan nyde lidt til halsen enten en iskold øl eller en god kop kaffe

Reperation

Billedet viser et hold af gode venner der hjælpe hinanden med en reparation på huset – Det var en god eftermiddag.

Det var ikke kun bier og fluer, der summede i det gode vejr – Der summede også af livsglæde, gode idéer og sjove tilråb

Det hele er lidt lettere, når man hjælpes af – og sjovere!
Her ses John og Erik i gang med udhæng

Billedet viser Erik med sin “hold ved kammerat” John, der var i gang med at …. – man skal passe på fingrene, når først hammeren bliver svinget.

Lidt om arbejdsweekender

At deltage i reparationer på Assens Marineforenings eget hus, kan være en givende og hyggelig oplevelse, der styrker fællesskabet og skaber en følelse af samhørighed blandt medlemmerne. Samtidigt giver det nogle gode snakke om tiden der var engang.

Hvis din interesse ligger mere i at male end at udføre reparationer i træ kan det også lade sig gøre, for vores bygninger tænger fra tid til anden til et penselstrøg eller ti , så det  er også en værdifuld og givende bidrag til fællesskabet i Assens Marineforening